A SUV jelentése: „Sport Utility Vehicle" vagyis sportcélú haszonjármű, szabadidőautó. Külsőre terepjáró, azonban inkább az aszfalton érzi magát igazán kényelmesen.
A Bentley és a Lamborghini már elkészítette a tanulmányautókat ebben a kategóriában. Nézzük meg, hogy sikerültek?
Bentley EXP 9 F Concept
Ahogy látom elég termetes, tiszteletet paroncsoló méretekkel rendelkezik a Bentley SUV prototípus. Nagy hangsúlyt kaptak az első fényszórók, a majdnem ugyanakkora ködlámpákkal együtt. A szintén méretes hűtőrács tanúskodik a 6 literes, ikerturbós, W12-es motorról, amihez 8 fokozatú sebességváltó párosul. Továbbá 600LE és 800Nm nyomaték.
Az utastérben lévő színvilágra és anyagokra szintén az egyedi stílus jellemző.
Terülj, terülj asztalkám!
Magabiztosságot sugallnak a hátsó lámpatestek is.
Lamborghini Urus Concept
Az Urus esetében is egyelőre tanulmányautóról beszélhetünk, de a hírek szerint nagyon hasonló lesz a sorozatgyártású modell. Ez a gyártó második próbálkozása ebben a szegmensben.
Az alacsony tetővonalú ősbika "arca" félreismerhetetlenül Lamborghini és a márka sportmodelljei közül leginkább az Aventador dizájnelemeit lehet felfedezni.
A belső tér impozáns és nagyon jól tükrözi az autó karakterét.
A luxusautó állandó összkerékhajtást kapott. A 600 lóerős, V12-es motorja pedig duplakuplungos váltón keresztül hajtja a 24"-os kerekeket.
A Bentley és a Lamborghini már elkészítette a tanulmányautókat ebben a kategóriában. Nézzük meg, hogy sikerültek?
Bentley EXP 9 F Concept
Ahogy látom elég termetes, tiszteletet paroncsoló méretekkel rendelkezik a Bentley SUV prototípus. Nagy hangsúlyt kaptak az első fényszórók, a majdnem ugyanakkora ködlámpákkal együtt. A szintén méretes hűtőrács tanúskodik a 6 literes, ikerturbós, W12-es motorról, amihez 8 fokozatú sebességváltó párosul. Továbbá 600LE és 800Nm nyomaték.
Az utastérben lévő színvilágra és anyagokra szintén az egyedi stílus jellemző.
Terülj, terülj asztalkám!
Magabiztosságot sugallnak a hátsó lámpatestek is.
Lamborghini Urus Concept
Az Urus esetében is egyelőre tanulmányautóról beszélhetünk, de a hírek szerint nagyon hasonló lesz a sorozatgyártású modell. Ez a gyártó második próbálkozása ebben a szegmensben.
Az alacsony tetővonalú ősbika "arca" félreismerhetetlenül Lamborghini és a márka sportmodelljei közül leginkább az Aventador dizájnelemeit lehet felfedezni.
A belső tér impozáns és nagyon jól tükrözi az autó karakterét.
A luxusautó állandó összkerékhajtást kapott. A 600 lóerős, V12-es motorja pedig duplakuplungos váltón keresztül hajtja a 24"-os kerekeket.
Nektek melyik tetszik jobban?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése