Designed by Shanghai GM and the GM/SAIC joint venture Pan Asia Technical
Automotive Center (PATAC), the plug-in hybrid concept is said to be "a
design study of the future expression of Buick," thereby foreshadowing
the brand’s design language worldwide.
A Gallardo utódja a Lamborghini Huracan. A fotókon szereplő modellt eleinte még Cabrera néven emlegették, azonban ma már tudjuk, hogy Huracan LP 610-4 néven kerül a
kereskedésekbe a legújabb Lamborghini.
Stílusában az újdonság hű marad elődjéhez és a márkához, azaz a markáns élek vállalják ezúttal is a főszerepet.
Pusztán a tekintete is félelmet kelt.
A motorháztető alatt a már jól ismert, 5,2 literes V10-es erőforrás dohog, amelyhez 610 lóerős
csúcsteljesítmény és 560 Nm-es maximális nyomaték párosul. A motor immáron tartalmazza az olaszok Iniezione Diretta Stratificata
néven emlegetett közvetlen befecskendezési technológiáját – ennek
eredménye a jobb teljesítmény és a mérsékeltebb fogyasztás a Gallardohoz
képest. 0–100 igencsak hamar, 3,2 szekundum alatt gyorsul a legújabb olasz
bika, míg a 200 km/h eléréséhez 9,9 másodpercre van szüksége. Csúcssebessége 325 km/h.
A kormányon található kapcsoló segítségével válogathat a sofőr a vezetési
módok között: a Strada, Sport és a Corsa egyre keményebb beállításokat
takar. A sebesség és a fordulatszámmérő kijelzésén túl a multimédiás rendszer
és a fedélzeti számítógép adatait is képes megjeleníteni, melyeknek
formáját a sofőr személyre szabhatja. A Lamborghini kimagasló
kivitelezést ígér az utastérben is, amihez jó alapot szolgáltat a
nappabőr és az alcantarakárpitozás.
A gyártó a Lamborghini Doppia Frizione nevű hétfokozatú dupla kuplungos automataváltóját kínálja.
A tervek szerint az első példányok már 2014 tavaszán megérkezhetnek.